onsdag 28 september 2011

Tomt...

Essie sover inte hemma inatt. Genast känns lägenheten väldigt tom och tyst. För hennes skull är det lika bra då jag jobbar 8-16.30 i morgon. då slipper hon vara ensam hemma eller sitta i bilen hela dagen. Idag hade jag faktiskt med mig henne, hon fick en 15 minuters promenad vid 10 samt en halvtimmes promenad vid lunchtid. När vi kom hem la jag ett spår åt henne trots att hon kanske borde va i vila... Hon hade hög fart var inte så värst noggrann, men glad var hon och det är huvudsaken i dags läget. När jag kom hem från mitt spinningpass hade systeryster varit ute på en promenad med henne i 45 minuter med. Så nog har hon fått göra saker idag nå! Nu är det dags att sova!


Kram och godnatt!

Hos den här sötnosen sover Essie i natt! :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar